جهت گراميداشت شب يلدا و آموزش فصل سال و طولاني ترين شب سال سفر اي نمادين
براي نوآموزان گرفته شد. در اين مراسم نوآموزان پیش دبستان سرود يلداي خود را با هم
خواندند و معاون محترم در مورد اين شب و سنت يلدا با نواموزان به بحث و گفتگو پرداختند.
در پايان هم در كنار دوستان خود هندوانه ميل كردند.
براي نوآموزان عزيزم آرزوي سلامتي و تندرستي دارم.

![]()


ما را در سایت مدرسه غیر انتفاعی یاسین ( گناوه ) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9